Termeni și condiții

Ultima actualizare: 1 Iulie 2022

Pentru folosirea Platformei Eat & Track care constă în site-ul web indentificat cu adresa URL: eatntrack.ro ("Site") și aplicația de mobil denumită Eat & Track (Aplicația de Mobil), este recomandat să citiți și să acceptați termenii și condițiile de mai jos, care au valoarea unui contract încheiat între EAT & TRACK S.R.L (Compania) și orice persoană, Vizitator sau Utilizator care accesează Platforma. Folosirea Platformei implică acceptarea integrală și necondiționată a acestor termeni și condiții. În lipsa acestui accept, explicit sau implicit, din partea dumneavoastră, nu puteți utiliza Aplicația de Mobil si/sau Site-ul.

Compania își rezervă dreptul de a modifica oricând termenii și condițiile. Astfel de modificări vor fi considerate ca acceptate prin simpla utilizare a Platformei. Utilizatorii vor avea permanent acces la termenii și condițiile de utilizare ale Aplicației, accesând pagina « Termeni și condiții » în orice moment. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă conformați cu ultima versiune din Termenii și Condițiile de Utilizare și Politica de Confidențialitate în vigoare în orice moment.

Pentru orice întrebări privind Termenii și Condițiile de Utilizare și Politica de Confidențialitate, vă rugăm să ne contactați la adresa de email contact@eatntrack.ro. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții de Utilizare în întregime vă rugăm să nu utilizați Platforma.

1. Cine suntem?

Aplicația este operata de EAT & TRACK S.R.L, înființată și înregistrată în mod valabil în România, având sediul social în Str. Măceșului, Nr. 23A, oraș Cluj-Napoca, jud. Cluj, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/1798/2021, cod unic de înregistrare RO39757359.

2. Definiții

  • Platforma - reprezintă Aplicația de Mobil (astfel cum este definita mai jos) și Site-ul (astfel cum este definit mai jos).
  • Site - reprezintă aplicația Eat & Track accesibilă pe internet la adresa web eatntrack.ro.
  • Aplicația de Mobil - reprezintă aplicația software Eat & Track, asupra căreia Compania (astfel cum este definita mai jos) este titular de drepturi, accesibilă pentru a fi descarcată de către Utilizatori pe telefonul mobil, prin intermediul Apple App Store și Google Play, în mod direct, sau prin intermediul Site-ului, prin redirecționare, în mod indirect.
  • Compania - reprezintă societatea EAT & TRACK S.R.L, înființată și înregistrată în mod valabil în România, având sediul social în Str. Măceșului, Nr. 23A, oraș Cluj-Napoca, jud. Cluj, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/1798/2021, cod unic de înregistrare RO39757359.
  • Conținut Gratuit – reprezintă conținutul Site-ului accesibil unui Vizitator sau Utilizator care nu a plătit un Abonament.
  • Conținut Contra Cost – reprezintă conținutul Site-ului accesibil unui Utilizator în urma plații unui Abonament.
  • Abonament – Convenție prin care, în schimbul unei sume, utilizatorul obține, pe o anumită perioadă, dreptul de a folosi Conținutul Contra Cost.
  • Abonament Lunar – reprezintă un Abonament încheiat pentru o perioadă de o lună de zile și oferă dreptul de folosi Conținutul Contra Cost.
  • Abonament Anual – reprezintă un Abonament încheiat pentru o perioada de un an de zile și oferă dreptul de folosi Conținutul Contra Cost.
  • Abonament PRO - reprezintă un Abonament încheiat pentru o perioada de un an de zile și oferă dreptul de a folosi toate funcționalitățile din cadrul Aplicației de Mobil.
  • Tariful de Utilizare - reprezintă suma de bani ce trebuie achitată de către Utilizator pentru a se abona la Abonamentul PRO și a putea utiliza toate funcționalitățile Aplicației de Mobil.
  • Contract - reprezintă acest document și inclusiv orice modificări aduse acestui document.
  • Utilizator - reprezintă orice persoană fizică care se înregistrează și folosește Plaforma, acceptând acești termeni.
  • Vizitator - reprezintă orice persoană fizică care accesează Site-ul și nu este înregistrată sau nu are Cont.
  • Date Autentificare – reprezintă datele care permit unei persoane să se autentifice în Platformă. Ele pot fi adresă de email și parola, cont Google, cont Facebook sau cont Apple.
  • Cont - reprezintă secțiunea din Platforma care poate fi accesată de către Utilizator după introducerea Datelor de Autentificare.
  • Comanda – reprezintă solicitarea unui Client de abonare la unul din Abonamentele diponibile pe Site.
  • Servicii - reprezintă toate funcționalitățile oferite prin Site și prin Aplicația de Mobil

3. Crearea unui Cont de Utilizator

Pentru a utiliza pe deplin Platforma, veți crea un Cont de Utilizator prin completarea formularului de înregistrare electronică. Veți completa toate câmpurile marcate ca fiind obligatorii în respectivul formular. În cazul refuzului de a furniza informațiile obligatorii solicitate în timpul înregistrării Contului de Utilizator, Compania este îndreptățită să refuze înregistrarea.

La crearea Contului de Utilizator vi se va solicita să bifați câmpul “Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile” . Prin bifarea acestui câmp și continuarea creerii contului, veți fi de acord în mod explicit și voluntar cu prevederile Contractului, declarând că ați citit acest Contract și că vă obligați să îl respectați.

Compania poate păstra fișiere jurnal cu adresa IP a Utilizatorilor pe Serverele sale, precum și oricare alte informații, necesare pentru identificarea Utilizatorului și reproducerea acordului Utilizatorului privind Contractul, în cazul apariției unor litigii.

Prin utilizarea Platformei, Utilizatorul își asuma integral responsabilitatea pentru toate activitățile realizate prin intermediul Contului pe care îl deschide în Platforma. In consecința, Utilizatorul este singurul responsabil de asigurarea securității parolei Contului și a altor date de acces.

În cazul în care securitatea Contului deținut este compromisă, este necesar să anunțați imediat Compania prin intermediul paginii de Contact sau la adresa de email contact@eatntrack.ro. Compania nu poate fi făcută responsabilă pentru daunele cauzate Utilizatorilor / oricăror terți prin utilizarea neautorizată a Contului.

3.1 Înregistrare prin Facebook

Pe lângă crearea unui Cont de Utilizator, o persoană se poate înregistra în Platforma prin profilul sau de Facebook.

La crearea unui Cont de Utilizator prin Facebook vi se va solicita să bifați câmpul "Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile". Prin bifarea acestui câmp și prin apăsare click pe butonul "Facebook", veți fi de acord în mod explicit și voluntar cu prevederile Contractului, declarând că ați citit acest Contract și că vă obligați să îl respectați.

3.1.1 Creare Cont de Utilizator prin Facebook pe Site

La crearea unui Cont de Utilizator prin Facebook, persoana este redirecționata către pagina de Facebook unde se autentifică conform cerințelor Facebook. După autentificarea cu Facebook, persoana este redirecționată la Site și devine Utilizator.

În cazul în care persoana își creează Cont cu Facebook pe Site, în urma selectării unui Abonament, persoanei i se va cere să confirme următoarele date: Nume și Adresa de email. După introducerea acestor date, persoana devine Utilizator. Daca persoana refuză să introducă datele solicitate, Compania este îndreptățita să refuze înregistrare

3.1.2 Creare Cont de Utilizator prin Facebook în Aplicația de Mobil

La crearea unui Cont de Utilizator prin Facebook, persoana este redirecționată la aplicația Facebook, dacă aceasta este instalată pe telefonul persoanei, sau către pagina web de Facebook în caz contrar. După autentificarea cu Facebook, persoana este redirecționată la Aplicația de Mobil și devine Utilizator.

3.2 Înregistrare prin Google

Pe lângă crearea unui Cont de Utilizator, o persoană se poate înregistra în Platforma prin profilul sau de Google.

La crearea unui Cont de Utilizator prin Google vi se va solicita să bifați câmpul "Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile". Prin bifarea acestui câmp și prin apăsare click pe butonul "Google", veți fi de acord în mod explicit și voluntar cu prevederile Contractului, declarând că ați citit acest Contract și că vă obligați să îl respectați.

3.2.1 Creare Cont de Utilizator prin Google pe Site

La crearea unui Cont de Utilizator prin Google, persoana este redirecționata către pagina de Google unde se autentifică conform cerințelor Google. După autentificarea cu Google, persoana este redirecționată la Site și devine Utilizator.

În cazul în care persoana își creează cont cu Google pe Site, în urma selectării unui Abonament, persoanei i se va cere să confirme următoarele date: Nume și Adresa de email. După introducerea acestor date, persoana devine Utilizator. Dacă persoană refuza să introducă datele solicitate, Compania este îndreptățită să refuze înregistrarea.

3.2.2 Creare Cont de Utilizator prin Google în Aplicația de Mobil

La crearea unui Cont de Utilizator prin Google, persoana este redirecționată la aplicația Google, dacă aceasta este instalată pe telefonul persoanei, sau către pagina web Google în caz contrar. După autentificarea cu Google, persoana este redirecționată la Aplicația de Mobil și devine Utilizator.

3.3 Înregistrare prin Apple ID

Pe lângă crearea unui Cont de Utilizator, o persoană se poate înregistra în Aplicația de Mobil folosind contul Apple ID doar pe telefoanele cu sistem de operare iOS.

La crearea unui Cont de Utilizator prin Apple vi se va solicita să bifați câmpul "Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile". Prin bifarea acestui câmp și prin apăsare click pe butonul "Apple", veți fi de acord în mod explicit și voluntar cu prevederile Contractului, declarând că ați citit acest Contract și că vă obligați să îl respectați.

4. Termeni și condiții referitoare la Abonamente pe Site

4.1 Preț, Plată, Politică de returnare

Prețul corespunzător fiecărui Abonament este cel specificat pe Site și afișat în Comanda finalizată de către Utilizator și confirmată de Companie.

Prețul Abonamentului este afișat și se achită în RON, înaintea utilizării Abonamentului.

Compania își rezerva dreptul de a anula orice Comanda atunci când prețul Abonamentului a fost eronat afișat pe Site, inclusiv dintr-o eroare tehnica.

Compania își rezerva dreptul de a modifica prețurile Abonamentelor. Modificarea de preț va afecta doar Utilizatorii existenți care vor trece la un Abonament nou sau Utilizatorii noi care se abonează la un Abonament.

Compania va emite către Utilizator o factură pentru Abonamentul comandat pe baza datelor de facturare ale Utilizatorului pe care acesta le-a pus la dispoziția Companiei în prealabil.

4.1.1 Modalități de plata

Plata se va face Online cu card bancar (Visa/Maestro/MasterCard) prin Stripe și este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizata a procesatorului de plăti.

  • Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

Important de știut - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision.

4.1.2 Returnarea banilor

În cazul în care Utilizatorul dorește returnarea banilor, aceasta se va realiza în termen de 30 de zile, în baza unei cereri trimise, nu mai tarziu de 15 zile de la plata Abonamentului, la adresa email contact@eatntrack.ro.

4.1.3 Abonamente

Clientul poate deveni abonat al Site-ului dacă finalizează plata unei Comenzi, iar aceasta plată este confirmată de Companie.

4.1.3.1 Abonamente Lunare

În cazul unui Abonament Lunar, Utilizatorului i se va emite în fiecare luna o factura pentru dreptul de a utiliza Abonamentul Lunar în continuare. Utilizatorul va trebui să achite factura în termen de 5 zile de la emiterea facturii. Dacă Utilizatorul nu a achitat factura în termen de 5 zile, Abonamentul se va suspenda iar accesul Utilizatorului la Conținutul Contra Cost va fi restricționat.

Utilizatorul poate achita factura și după suspendarea Abonamentului, iar facturile ulterioare vor fi emise la o luna după data achitării facturii.

Utilizatorul are opțiunea de a nu achita factura emisă înțelegând faptul ca accesul la Conținutul Contra Cost va fi restricționat.

4.1.3.2 Abonamente Anuale

În cazul unui Abonament Anual, Utilizatorului i se va emite în fiecare an o factura pentru dreptul de a utiliza Abonamentul Anual în continuare. Utilizatorul va trebui să achite factura în termen de 5 zile de la emiterea facturii. Daca Utilizatorul nu a achitat factura în termen de 5 zile, Abonamentul se va suspenda iar accesul Utilizatorului la Conținutul Contra Cost va fi restricționat.

Utilizatorul poate achita factura și după suspendarea abonamentului, iar facturile ulterioare vor fi emise la un an după data achitării facturii.

Utilizatorul are opțiunea de a nu achita factura emisă înțelegând faptul ca accesul la Conținutul Contra Cost va fi restricționat.

4.1.3.3 Anulare abonament

Utilizatorul are dreptul oricând să anuleze Abonamentul la care este abonat. Anularea Abonamentului se poate face de pe Site, accesând secțiunea „Profilul Meu” și apăsând click pe butonul “Anulează abonament”. Anularea Abonamentului înseamnă ca nu se va mai emite nicio factura ulterior anulării.

Utilizatorul mai poate accesa Conținutul Contra Cost pana la terminarea perioadei contractuale. Data pana la care Utilizatorul mai are acces la Conținutul Contra Cost este expusă pe Site la secțiunea „Profilul Meu”.

Anularea Abonamentului nu presupune returnarea banilor platiți pe Abonament către Utilizator. Pentru returnare bani, verificați secțiunea din Contract 4.1.2.

4.1.3.4 Anulare factură

După ce o factura a fost emisa, Clientul are opțiunea să o anuleze. Anularea facturii duce la anularea Abonamentului și restricționarea accesului la Conținutul Contra Cost.

Anularea facturii se poate face de pe Site, accesând secțiunea “Profilul Meu” și apăsând click pe butonul “Anulează factura”.

4.1.3.5 Schimbarea Abonamentului

Utilizatorul are opțiunea de a schimba Abonamentul curent respectând termenii și condițiile următoare:

  1. Trecerea de la un Abonament Lunar cu un număr mai mic de utilizatori noi la un Abonament Lunar cu un număr mai mare de utilizatori noi se va produce după achitarea diferenței de preț dintre cele două Abonamente. Diferența de preț se calculează în felul următor: se împarte costul Abonamentului curent la 30 (Cost per Zi). Rezultatul se înmulțește cu numărul de zile care a trecut de la achitarea ultimei facturi pentru Abonamentul curent (Cost Curent). Se efectuează diferența dintre costul Abonamentului și Cost Curent, iar rezultatul se scade din costul noului Abonament. Suma totala și explicația ei va fi afișata Utilizatorului înainte de achitare. Noul abonament va intra în vigoare imediat după ce plata a fost efectuată.

  2. Trecerea de la un Abonament Anual cu un număr mai mic de utilizatori noi la un Abonament Anual cu un număr mai mare de utilizatori noi se va produce după achitarea diferenței de preț dintre cele două Abonamente.

Diferența de preț se calculează în felul următor: se împarte costul Abonamentului curent la 365 (Cost per Zi). Rezultatul se înmulțește cu numărul de zile care a trecut de la achitarea ultimei facturi pentru Abonamentul curent (Cost Curent). Se efectuează diferența dintre costul Abonamentului și Cost Curent, iar rezultatul se scade din costul noului Abonament. Suma totala și explicația ei va fi afișata Utilizatorului înainte de achitare.

Noul abonament va intra în vigoare imediat după ce plata a fost efectuată.

  1. Trecerea de la un Abonament Lunar la un Abonament Anual se va produce după achitarea diferenței de preț dintre cele două Abonamente.

Diferența de preț se calculează în felul următor: se împarte costul Abonamentului curent la 30 (Cost per Zi). Rezultatul se înmulțește cu numărul de zile care a trecut de la achitarea ultimei facturi pentru Abonamentul curent (Cost Curent). Se efectuează diferența dintre costul Abonamentului și Cost Curent, iar rezultatul se scade din costul noului Abonament. Suma totala și explicația ei va fi afișata Utilizatorului înainte de achitare.

Noul abonament va intra în vigoare imediat după ce plata a fost efectuată.

  1. Trecerea de la un Abonament Lunar cu un număr de utilizatori mai mare la un Abonament Lunar cu număr de utilizatori mai mic va intra în vigoare doar după expirarea perioadei contractuale a Abonamentului curent.

  2. Trecerea de la un Abonament Anual cu un număr de utilizatori mai mare la un Abonament Anual cu număr de utilizatori mai mic va intra în vigoare doar după expirarea perioadei contractuale a Abonamentului curent.

  3. Trecerea de la un Abonament Anual la un Abonament Lunar va intra în vigoare doar după expirarea perioade contractuale a Abonamentului curent.

5. Termeni și condiții referitoare la Aplicația de Mobil

Utilizarea Aplicației de Mobil Eat & Track se poate face cu titlu gratuit sau în schimbul unui Tarif de Utilizare, în functie de funcționalitățile pe care un Utilizator dorește să le acceseze.

În versiunea gratuită a Aplicației de Mobil, un Utilizator:

  • poate urmări jurnalul alimentar personal
  • are acces la toate alimentele și rețetele oferite de Aplicația de Mobil
  • poate înregistra și urmări progresul măsurătorilor
  • poate efectua orice alte operațiuni în cadrul Aplicației de Mobil exceptând cele care sunt accesibile exclusiv Utilizatorilor care au activat Abonamentul PRO în Aplicația de Mobil

Un Utilizator abonat la Abonamentul PRO:

  • poate adăuga poze la fiecare masă din jurnalul alimentar
  • are acces la funcționalitatea de favorite
  • are acces la secțiunea de idei de mese
  • poate adăuga și compara poze de progres
  • are acces la un raport detaliat al măsurătorilor
  • poate exporta datele jurnalului alimentar și ale măsurătorilor

Un Utilizator poate avea de plătit un Tarif de Utilizare după cum urmează:

  • pentru a avea acces la versiunea gratuită a Aplicației de Mobil, Utilizatorul nu va trebui să plătească niciun Tarif de Utilizare
  • pentru a avea acces la toate funcționalitățile Aplicației de Mobil, Utilizatorul va trebui să platească un Tarif de Utilizare de 89.99 RON per an moment în care devine abonat Abonament PRO. Compania își rezervă dreptul de a modifica Tariful de Utilizare indicat mai sus, care vor fi aplicabile începând cu următoarea plată.

In cazul în care Utilizatorul este abonat la Abonamentul PRO, acesta se va reînnoi automat în fiecare an, cu excepția cazului în care este anulat cu cel puțin 24 de ore înainte de data expirării Abonamentului PRO curent. Puteți anula oricând abonamentul din setările contului dumneavoastră de Google Play sau Apple iTunes.

Daca Utilizatorul s-a abonat la Abonamentul PRO folosind Magazinul Google Play, modificări ulterioare aduse Abonamentului PRO pot fi făcute doar din contul Utilizatorului de Google Play.

Daca Utilizatorul s-a abonat la Abonamentul PRO folosind Magazinul Apple App Store, modificări ulterioare aduse Abonamentului PRO pot fi făcute doar din contul Utilizatorului de iTunes.

5.1 Plata Tarif de Utilizare

Magazin Apple App Store Achitarea Tarifului de Utilizare va fi aplicată contului dumneavoastră de iTunes și este procesată de către Apple.

Magazin Google Play Store Achitarea Tarifului de Utilizare va fi aplicată contului dumneavoastră de Google Play Store și este procesată de către Google.

5.2 Anularea abonamentului

Anularea Abonamentului PRO nu presupune returnarea banilor plătiți pe Abonamentul PRO către Utilizator. Pentru returnare bani, verificați secțiunea din Contract 5.3.

Dezinstalarea Aplicației de Mobil de pe telefon nu reprezintă anularea Abonamentului PRO.

Anularea abonamentului Apple App Store

Pentru mai multe informații despre cum puteți anula reînnoirea automată a Abonamentului PRO, consultați informațiile descrise aici: https://support.apple.com/ro-ro/HT202039

Anularea abonamentului Google Play Store

Pentru mai multe informații despre cum puteți anula reînnoirea automată a Abonamentului PRO, consultați informațiile descrise aici: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?hl=ro.

Anularea Abonamentului PRO permite Utilizatorului folosirea în continuare a tuturor functionalităților Aplicației de Mobil până la expirarea perioadei de un an de zile de la plata Tarifului de Utilizare.

5.3 Returnarea Tarifului de Utilizare

In cazul în care Utilizatorul dorește returnarea banilor, procesul variază în functie de magazinul (Google Play Store sau Apple App Store) folosit de către Utilizator pentru abonarea la Abonamentul PRO. Totodată, Utilizatorul întelege că după procesarea solicitării de returnare a banilor, accesul la funcționalitățile PRO ale Aplicației de Mobil va fi restricționat.

  • Solicitare returnare bani Google Play Store Utilizatorul va trimite o cerere datata și semnata, nu mai tarziu de 15 zile de la plata Tarifului de Utilizare, la adresa de email contact@eatntrack.ro. Rambursarea banilor se va realiza în maxim 30 de zile de la cererea Utilizatorului.
  • Solicitare returnare bani Apple App Store Politica Apple este că toate achizițiile făcute prin iTunes sunt gestionate exclusiv de Apple. Nu avem nicio modalitate de a accesa informațiile dvs. de plată inițiale sau date despre abonament. Doar Apple vă poate ajuta cu orice solicitare de anulare sau rambursare pentru abonamente încheiate în iTunes. Puteți solicita o rambursare prin accesarea și urmărirea pașilor din link-ul următor: https://support.apple.com/ro-ro/HT204084 Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați-ne la adresa de email contact@eatntrack.ro.

6. Forța majoră

Niciuna din parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forța majoră. Prin forța majoră se înțelege orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil, intervenit după intrarea în vigoare a contractului și care împiedica executarea parțială sau integrală a obligațiilor asumate de parți.

Dreptul la despăgubiri

Utilizatorul va avea dreptul să solicite despăgubiri pentru prejudiciile apărute ca urmare a neexecutării totale sau parțiale a Contractului de către Companie. Cu toate acestea, Compania nu poate fi facută responsabilă pentru pierderile pe care nici Utilizatorul nici Compania nu le putea prevedea în mod rezonabil la începutul utilizării de către Utilizatorul a Platformei și nici pentru pierderile care nu rezulta ca urmare a culpei sau unei încălcări a obligațiilor legale sau contractuale din partea Companiei. Responsabilitatea pe care Compania (ca furnizor de Conținut Contra Cost), o are fata de Utilizatori în ceea ce privește despăgubirile este limitata la prețul plătit pentru achiziția Conținutului contra Cost la care se refera reclamația Utilizatorului. Compania nu are nicio responsabilitate fata de Utilizator cu privire la Conținutul contra Cost sau Conținutului Gratuit pe care aceștia l-ar considera ca ofensator sau inoportun. Niciuna dintre condițiile prevăzute de prezenta clauza nu afectează drepturile pe care legea le recunoaște persoanelor în calitate de consumatori.

7. Declarații

Prin publicarea de informații, cum ar fi rețete sau alimente, împreuna cu conținutul grafic/contextual etc. acordați dreptul de folosire asupra celor menționate prin titlu de licență gratuită eatntrack.ro și EAT & TRACK S.R.L, și prin aceasta dreptul de a folosi, distribui, publica aceste informații sub formă de conținut offline sau online.

Platforma nu poate oferi sfaturi medicale, recomandări de dieta sau să producă diagnostice pentru Utilizatorii săi.

Dacă Utilizatorul generează clienților săi orice plan alimentar sau document legat de nutriție: planuri alimentare, rețete, alimente, Compania nu poate fi facută responsabilă pentru orice consecință rezultată din sugestiile date prin modalitățile de mai sus de către Utilizator.

Utilizatorul deține întreaga responsabilitate în colaborarea cu clienții săi prin intermediul Platformei.

Compania nu este responsabilă de nici un efect advers, probleme sau complicații pe care clienții le pot experimenta după adoptarea în stilul lor de viata a vreunui plan alimentar sau rețetă creată în Platforma.

7.1 Despre actualizarea, schimbarea și limitarea Serviciilor

Serviciile noastre evoluează constant. Odată cu lansarea de noi funcționalități, avem nevoie de flexibilitatea de a face modificări, de a impune limite și, ocazional, de a suspenda sau de a rezilia anumite Servicii. De asemenea, este posibil să ne actualizăm Serviciile, care ar putea să nu funcționeze corect dacă nu instalați actualizările.

Serviciile se modifică frecvent, iar forma și funcționalitatea lor se pot schimba fără notificarea prealabilă a dumneavoastră.

Este posibil să oferim actualizări (inclusiv actualizări automate) pentru anumite Servicii atunci când considerăm oportun. Acestea pot include upgrade-uri, modificări, remedieri de erori și/sau funcții noi (colectiv, "Actualizări"). Este posibil ca anumite părți ale Serviciilor noastre să nu funcționeze corect dacă nu instalați toate Actualizările. Recunoașteți și sunteți de acord că este posibil ca Serviciile să nu funcționeze corect dacă nu permiteți astfel de Actualizări și sunteți de acord în mod expres cu Actualizările automate. În plus, sunteți de acord că Termenii (și orice modificări suplimentare ale acestora) se vor aplica oricărei și tuturor Actualizărilor Serviciilor. Putem modifica, suspenda sau întrerupe oricare sau toate Serviciile în orice moment, inclusiv disponibilitatea oricărui produs, caracteristică, bază de date sau Conținut. În plus, nu avem nicio obligație de a furniza Actualizări sau de a continua să furnizăm sau să activăm orice caracteristică sau funcționalitate specială a oricărui Serviciu. De asemenea, putem să impunem limite asupra anumitor Servicii sau să vă restricționăm accesul la o parte sau la toate Serviciile fără notificare sau răspundere.

8. Lege și jurisdicție

Acești Termeni și Condiții de Utilizare sunt guvernate de legea română și instanțele române vor avea competența asupra oricărei pretenții născute din sau cu privire la oricare utilizare a serviciilor noastre.

Părțile convin ca toate neînțelegerile referitoare la contract sau la interpretarea, executarea ori încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabila. In cazul în care soluționarea nu este posibila în mod amiabil, litigiile vor fi soluționate de către instanța judecătorească competentă potrivit legii.

9. Date Personale

9.1 Ce tipuri de date personale colectam despre dumneavoastra?
  • Adresa de e-mail
  • Sex (daca este completat)
  • Nume (daca este completat)
  • Data nașterii (daca este completata)
  • Înălțime (daca este completata)
  • Nivel de activitate fizica (daca este completat)
  • Jurnal alimentar (daca este creat)
  • Plan alimentar (daca este creat)
  • Istoric măsurători corporale (daca sunt completate)
  • Poze de progres (daca sunt completate)
  • Adresa IP
  • Cum utilizați Platforma

Folosim serviciile Google Analytics (https://www.google.com/analytics)șsi Facebook Pixel (https://www.facebook.com/business/learn/facebook-ads-pixel) pentru a vedea cum folosiți Site-ul și pentru a putea îmbunătății experiența Utilizatorilor.

Aceste servicii colectează diferite informații despre locația și dispozitivul de pe care accesați Site-ul dar și informații despre cum folosiți Site-ul. Noi folosim anonim aceste informații pentru a vedea cum putem să îmbunătățim felul în care Site-ul funcționează și cum putem să va oferim informații mai bune online.

9.2 De ce colectam aceste informații?

Scopurile colectării datelor sunt:

  • Crearea si/sau mentenanța conturilor: Adresa de email este necesara la înscrierea în Aplicație. Refuzul tău de a procura aceasta informație determina incapacitatea noastră de a-ti oferi acces în Platforma
  • Servicii de sănătate
  • Statistici personale de progres
9.3 Cum partajam informațiile tale cu terți?

Datele personale pot fi partajate cu o terța persoană (Nutriționist / Medic / Antrenor) doar cu acordul tău prin comunicarea ID-ului unic de pe pagina profilului. Scopul partajării datelor cu Nutriționistul/Medicul/Antrenorul este crearea de planuri alimentare personalizate de către acesta, urmărirea jurnalelor alimentare, urmărirea măsurătorilor, urmărirea statisticilor și progresului. Daca ești Nutriționist/Medic/Antrenor care supervizează programele nutriționale, datele tale nu sunt partajate cu o terța persoană, decât în cazul în care contul este asociat unui alt Nutriționist / Medic / Antrenor prin comunicarea ID-ului unic de pe pagina profilului.

9.4 Care sunt drepturile tale?

Îți poți retrage consimțământul pentru stocarea, prelucrarea și partajarea datelor personale în orice moment prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: contact@eatntrack.ro

9.4.1 Ștergerea datelor

Pentru ștergerea tuturor datelor personale stocate pe serverele Eat & Track ai la dispoziție două modalități:

  1. În Aplicația de Mobil, navighează la ecranul de "Profil" și alege opțiunea "Ștergere cont". Urmează instrucțiunile de pe ecran pentru a confirma și finaliza ștergerea contului și a tuturor datelor asociate.
  2. Trimite o cerere semnată si datată la adresa de email: contact@eatntrack.ro.
CODURI DE REDUCERE
MYPROTEIN
Ai 40% reducere la orice comandă folosind codul EATTRACK
NUTRILAND
Ai 10% reducere la orice comandă folosind codul EATTRACK10
SWEETERIA
Ai 10% reducere la orice comandă folosind codul EATNTRACK10
GREEN SUGAR
Ai 5% reducere la orice comandă folosind codul EATNTRACK