Termeni și condiții

Ultima actualizare: 3 Decembrie 2018

Pentru folosirea aplicației https://eatntrack.ro (Aplicația), este recomandat să citiți și să acceptați termenii si condițiile de mai jos, care au valoarea unui contract încheiat intre EAT & TRACK S.R.L si orice persoana, Client sau Utilizator care accesează Aplicația. Folosirea Aplicației implica acceptarea integrală si necondiționată a acestor termeni si condiții.

EAT & TRACK își rezerva dreptul de a modifica oricând termenii si condițiile. Astfel de modificări vor fi considerate ca acceptate prin simpla utilizare a Aplicației. Utilizatorii vor avea permanent acces la termenii si condițiile de utilizare ale Aplicației, accesând pagina « Termeni si condiții » in orice moment. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă conformați cu ultima versiune din Termenii și Condițiile de Utilizare și Politica de Confidențialitate în vigoare în orice moment.

Pentru oricare întrebări privind Termenii și Condițiile de Utilizare și Politica de Confidențialitate, vă rugăm să ne contactați la contact@eatntrack.ro. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții de Utilizare în întregime vă rugăm să nu utilizați Aplicația noastră.

Cine suntem?

Aplicația este operata de EAT & TRACK S.R.L, înființată și înregistrată în mod valabil în România, având sediul social în Str. Ovid Densusianu, bl. 6, sc. 1, et. 4, apt. 124, oraș Călan, jud. Hunedoara, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J20/1029/2018, cod unic de înregistrare 39757359.

Definiții

Abonament – Convenție prin care, în schimbul unei sume, utilizatorul obține, pe o anumită perioadă, dreptul de a folosi Conținutul Contra Cost.

Abonament Lunar – reprezintă un Abonament încheiat pentru o perioada de o luna de zile

Abonament Anual – reprezintă un Abonament încheiat pentru o perioada de un an de zile

Contract - reprezintă acest document si inclusiv orice modificări aduse acestui document

Client – reprezintă o persoana care a acceptat Contractul si a creat un cont in Aplicație

Date Autentificare – reprezintă datele care permit unei persoane să se autentifice. Ele pot fi adresa de email si parola, cont Google sau cont Facebook.

Cont - reprezintă secțiunea din Aplicație care poate fi accesata de către Client după introducerea Datelor de Autentificare

Utilizator – reprezintă o persoana care nu si-a creat un cont in Aplicație

Conținut Gratuit – reprezintă: - conținutul Platformei accesibil unui Client care nu a plătit un abonament lunar sau anual - conținutul Platformei accesibil oricărui Utilizator.

Conținut Contra Cost – reprezintă conținutul Aplicației accesibil unui Client in urma plații unui Abonament

Comanda – reprezintă solicitarea unui Client de abonare la unul din Abonamentele diponibile in Aplicație

Crearea unui cont de utilizator

Pentru a utiliza pe deplin Aplicația, veți crea un cont de utilizator prin completarea formularului de înregistrare electronica. Veți complete toate câmpurile marcate ca fiind obligatorii in respectivul formular. In cazul refuzului de a furniza informațiile obligatorii solicitate in timpul înregistrării contului de utilizator, EAT & TRACK este îndreptățit să refuze înregistrarea.

La crearea contului de utilizator vi se va solicita să bifați câmpul “Am citit si sunt de acord cu Termenii si Condițiile” . Prin bifarea acestui câmp și prin apăsare click pe butonul "Continua", veți fi de acord în mod explicit și voluntar cu prevederile Contractului, declarând că ați citit acest Contract și că vă obligați să îl respectați.

EAT & TRACK poate păstra fișiere jurnal cu adresa IP a Clienților pe Serverele sale, precum și oricare alte informații, necesare pentru identificarea Clientului și reproducerea acordului Clientului privind Contractul, în cazul apariției unor litigii.

Prin utilizarea Aplicației, Clientul își asuma integral responsabilitatea pentru toate activitățile realizate prin intermediul Contului pe care îl deschide in Aplicație. In consecința, Clientul este singurul responsabil de asigurarea securității parolei Contului si a altor date de acces.

In cazul in care securitatea Contului deținut este compromisă, este necesar să anunțați imediat EAT & TRACK prin intermediul paginii de Contact sau la adresa de email contact@eatntrack.ro. EAT & TRACK nu poate fi făcută responsabilă pentru daunele cauzate Clienților / oricăror terți prin utilizarea neautorizata a Contului.

Înregistrare prin Facebook

Pe lângă crearea unui cont de utilizator, o persoana se poate înregistra in Aplicație prin profilul sau de Facebook.

La crearea unui cont de utilizator prin Facebook vi se va solicita să bifați câmpul “Am citit si sunt de acord cu Termenii si Condițiile. . Prin bifarea acestui câmp și prin apăsare click pe butonul "Facebook", veți fi de acord în mod explicit și voluntar cu prevederile Contractului, declarând că ați citit acest Contract și că vă obligați să îl respectați.

La crearea unui cont de utilizator prin Facebook, utilizatorul este redirecționat către pagina de Facebook unde se autentifica conform cerințelor Facebook. După autentificarea cu Facebook, utilizatorul este redirecționat la Aplicație si devine Client.

În cazul in care utilizatorul își creează cont cu Facebook in urma selectării unui Abonament, Utilizatorului i se va cere să confirme următoarele date: Nume, Adresa de email si Codul de Recomandare care este opțional. După introducerea acestor date, Utilizatorul devine Client. Daca utilizatorul refuza să introducă datele solicitate, EAT & TRACK este îndreptățit să refuze înregistrarea.

Înregistrare prin Google

Pe lângă crearea unui cont de utilizator, o persoana se poate înregistra in Aplicație prin profilul sau de Google.

La crearea unui cont de utilizator prin Google vi se va solicita să bifați câmpul “Am citit si sunt de acord cu Termenii si Condițiile. Prin bifarea acestui câmp și prin apăsare click pe butonul "Google", veți fi de acord în mod explicit și voluntar cu prevederile Contractului, declarând că ați citit acest Contract și că vă obligați să îl respectați.

La crearea unui cont de utilizator prin Google, utilizatorul este redirecționat către pagina de Google unde se autentifica conform cerințelor Google. După autentificarea cu Google, utilizatorul este redirecționat la Aplicație si devine Client.

În cazul in care utilizatorul își creează cont cu Google in urma selectării unui Abonament, Utilizatorului i se va cere să confirme următoarele date: Nume, Adresa de email si Codul de Recomandare care este opțional. După introducerea acestor date, Utilizatorul devine Client. Daca utilizatorul refuza să introducă datele solicitate, EAT & TRACK este îndreptățit să refuze înregistrarea.

Preț, Plată, Politică de returnare

Prețul corespunzător fiecărui Abonament este cel specificat in Aplicație si afișat in Comanda finalizată de către Client si confirmată de EAT & TRACK.

Prețul Abonamentului este afișat si se achită in RON, înaintea utilizării Abonamentului.

EAT & TRACK își rezerva dreptul de a anula orice Comanda atunci când prețul Abonamentului a fost eronat afișat in Aplicație, inclusiv dintr-o eroare tehnica.

EAT & TRACK își rezerva dreptul de a modifica preturile Abonamentelor. Modificarea de preț va afecta doar Clienții existenți care vor trece la un Abonament nou sau Clienții noi care se abonează la un Abonament.

EAT & TRACK va emite către Client o factură pentru Abonamentul comandat pe baza datelor de facturare ale Clientului pe care acesta le-a pus la dispoziția EAT & TRACK in prealabil.

Modalități de plata

Plata se va face Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/MasterCard) si este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră in pagina securizata a procesatorului de plăti.

- Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

- "3-D Secure" asigura in primul rând ca nici o informație legata de cardul dumneavoastră nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăti, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de știut - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision.

Returnarea banilor

In cazul in care Clientul dorește returnarea banilor, aceasta se va realiza in termen de 30 de zile, in baza unei cereri trimise la adresa email contact@eatntrack.ro in termen de 15 zile de la plata Abonamentului.

Abonamente

Clientul poate deveni abonat al Aplicației dacă finalizează plata unei Comenzi, iar aceasta plată este confirmată de EAT & TRACK.

Abonamente Lunare

In cazul unui Abonament Lunar, Clientului i se va emite in fiecare luna o factura pentru dreptul de a utiliza Abonamentul Lunar in continuare. Clientul va trebui să achite factura in termen de 5 zile de la emiterea facturii. Daca Clientul nu a achitat factura in termen de 5 zile, Abonamentul se va suspenda iar accesul Clientului la Conținutul Contra Cost va fi restricționat.

Clientul poate achita factura si după suspendarea abonamentului, iar facturile ulterioare vor fi emise la o luna după data achitării facturii.

Clientul are opțiunea de a nu achita factura emisă înțelegând faptul ca accesul la Conținutul Contra Cost va fi restricționat.

Abonamente Anuale

In cazul unui Abonament Anual, Clientului i se va emite in fiecare an o factura pentru dreptul de a utiliza Abonamentul Anual in continuare. Clientul va trebui să achite factura in termen de 5 zile de la emiterea facturii. Daca Clientul nu a achitat factura in termen de 5 zile, Abonamentul se va suspenda iar accesul Clientului la Conținutul Contra Cost va fi restricționat.

Clientul poate achita factura si după suspendarea abonamentului, iar facturile ulterioare vor fi emise la un an după data achitării facturii.

Clientul are opțiunea de a nu achita factura emisă înțelegând faptul ca accesul la Conținutul Contra Cost va fi restricționat.

Anulare abonament

Clientul are dreptul oricând să anuleze Abonamentul la care este abonat. Anularea abonamentului se poate face din Aplicație, accesând secțiunea „Profilul Meu” si apăsând click pe butonul “Anulează abonament”. Anularea Abonamentului înseamnă ca nu se va mai emite nici o factura ulterior anulării.

Clientul mai poate accesa Conținutul Contra Cost pana la terminarea perioadei contractuale. Data pana la care Clientul mai are acces la Conținutul Contra Cost este expusă in Aplicație la secțiunea „Profilul Meu”.

Anularea abonamentului nu presupune returnarea banilor platiți pe Abonament către Client. Pentru returnare bani, verificați secțiunea din Contract “Returnarea banilor”.

Anulare factura

După ce o factura a fost emisa, Clientul are opțiunea să o anuleze. Anularea facturii duce la anularea Abonamentului si restricționarea accesului la Conținutul Contra Cost.

Anularea facturii se poate face din Aplicație, accesând secțiunea “Profilul Meu” si apăsând click pe butonul “Anulează factura”.

Schimbarea abonamentului

Clientul are opțiunea de a schimba Abonamentul curent respectând termenii si condițiile următoare:

1. Trecerea de la un Abonament Lunar cu un număr mai mic de utilizatori noi la un Abonament Lunar cu un număr mai mare de utilizatori noi se va produce după achitarea diferenței de preț dintre cele două Abonamente. Diferența de preț se calculează in felul următor: se împarte costul Abonamentului curent la 30 (Cost per Zi). Rezultatul se înmulțește cu numărul de zile care a trecut de la achitarea ultimei facturi pentru Abonamentul curent (Cost Curent). Se efectuează diferența dintre costul Abonamentului si Cost Curent, iar rezultatul se scade din costul noului Abonament. Suma totala si explicația ei va fi afișata Clientului înainte de achitare. Noul abonament va intra in vigoare imediat după ce plata a fost efectuată.

2. Trecerea de la un Abonament Anual cu un număr mai mic de utilizatori noi la un Abonament Anual cu un număr mai mare de utilizatori noi se va produce după achitarea diferenței de preț dintre cele două Abonamente.

Diferența de preț se calculează in felul următor: se împarte costul Abonamentului curent la 365 (Cost per Zi). Rezultatul se înmulțește cu numărul de zile care a trecut de la achitarea ultimei facturi pentru Abonamentul curent (Cost Curent). Se efectuează diferența dintre costul Abonamentului si Cost Curent, iar rezultatul se scade din costul noului Abonament. Suma totala si explicația ei va fi afișata Clientului înainte de achitare.

Noul abonament va intra in vigoare imediat după ce plata a fost efectuată.

3. Trecerea de la un Abonament Lunar la un Abonament Anual se va produce după achitarea diferenței de preț dintre cele două Abonamente.

Diferența de preț se calculează in felul următor: se împarte costul Abonamentului curent la 30 (Cost per Zi). Rezultatul se înmulțește cu numărul de zile care a trecut de la achitarea ultimei facturi pentru Abonamentul curent (Cost Curent). Se efectuează diferența dintre costul Abonamentului si Cost Curent, iar rezultatul se scade din costul noului Abonament. Suma totala si explicația ei va fi afișata Clientului înainte de achitare.

Noul abonament va intra in vigoare imediat după ce plata a fost efectuată.

4. Trecerea de la un Abonament Lunar cu un număr de utilizatori mai mare la un Abonament Lunar cu număr de utilizatori mai mic va intra in vigoare doar după expirarea perioadei contractuale a Abonamentului curent.

5. Trecerea de la un Abonament Anual cu un număr de utilizatori mai mare la un Abonament Anual cu număr de utilizatori mai mic va intra in vigoare doar după expirarea perioadei contractuale a Abonamentului curent.

6. Trecerea de la un Abonament Anual la un Abonament Lunar va intra in vigoare doar după expirarea perioade contractuale a Abonamentului curent.

Forța majoră

Nici una din parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forța majoră. Prin forța majoră se înțelege orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil, intervenit după intrarea in vigoare a contractului si care împiedica executarea parțială sau integrală a obligațiilor asumate de parți.

Dreptul la despăgubiri

Clientul va avea dreptul să solicite despăgubiri pentru prejudiciile apărute ca urmare a neexecutării totale sau parțiale a Contractului de către EAT & TRACK. Cu toate acestea, EAT & TRACK nu poate fi facută responsabilă pentru pierderile pe care nici Clientul nici EAT & TRACK nu le putea prevedea in mod rezonabil la începutul utilizării de către Client a Aplicației si nici pentru pierderile care nu rezulta ca urmare a culpei sau unei încălcări a obligațiilor legale sau contractuale din partea EAT & TRACK. Responsabilitatea pe care EAT & TRACK (ca furnizor de Conținut Contra Cost), o are fata de Clienți in ceea ce privește despăgubirile este limitata la prețul plătit pentru achiziția Conținutului contra Cost la care se refera reclamația Clientului. EAT & TRACK nu are nicio responsabilitate fata de Client cu privire la Conținutul contra Cost sau Conținutului Gratuit pe care aceștia l-ar considera ca ofensator sau inoportun. Niciuna dintre condițiile prevăzute de prezenta clauza nu afectează drepturile pe care legea le recunoaște persoanelor in calitate de consumatori.

Declarații

Aplicația nu poate oferi sfaturi medicale, recomandări de dieta sau să producă diagnostice pentru Utilizatorii și Clienții săi.

Dacă Clientul generează pacienților săi orice plan alimentar sau document legat de nutriție: planuri alimentare, rețete, alimente, EAT & TRACK nu poate fi facută responsabilă pentru orice consecință rezultată din sugestiile date prin modalitățile de mai sus de către Client.

Clientul deține întreaga responsabilitate în colaborarea cu pacienții săi prin intermediul Aplicației.

EAT & TRACK nu este responsabilă de nici un efect advers, probleme sau complicații pe care pacienții le pot experimenta după adoptarea în stilul lor de viata a vreunui plan alimentar sau rețetă creată în Aplicație.

Lege si jurisdicție

Acești Termeni și Condiții de Utilizare sunt guvernate de legea română și instanțele române vor avea competența asupra oricărei pretenții născute din sau cu privire la oricare utilizare a serviciilor noastre.

Părțile convin ca toate neînțelegerile referitoare la contract sau la interpretarea, executarea ori încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabila. In cazul in care soluționarea nu este posibila in mod amiabil, litigiile vor fi soluționate de către instanța judecătorească competentă potrivit legii.

Date Personale

Ce tipuri de date personale colectam despre dumneavoastra?

  • Adresa de e-mail
  • Sex (daca este completat)
  • Nume (daca este completat)
  • Data nașterii (daca este completata)
  • Înălțime (daca este completata)
  • Nivel de activitate fizica (daca este completat)
  • Jurnal alimentar (daca este creat)
  • Plan alimentar (daca este creat)
  • Istoric măsurători corporale (daca sunt completate)
  • Adresa IP
  • Cum utilizați Aplicația

Folosim serviciile Google Analytics (https://www.google.com/analytics) si Facebook Pixel (https://www.facebook.com/business/learn/facebook-ads-pixel) pentru a vedea cum folosiți Aplicația si pentru a putea îmbunătății experiența Utilizatorilor.
Aceste servicii colectează diferite informații despre locația si dispozitivul de pe care accesați Aplicația dar si informații despre cum folosiți site-ul. Noi folosim anonim aceste informații pentru a vedea cum putem să îmbunătățim felul în care Aplicația funcționează si cum putem să va oferim informații mai bune online.

De ce colectam aceste informații?

Scopurile colectării datelor sunt:
- Crearea si/sau mentenanța conturilor: Adresa de email este necesara la înscrierea in Aplicație. Refuzul tău de a procura aceasta informație determina incapacitatea noastră de a-ti oferi acces in Aplicație.
- Servicii de sănătate
- Statistici personale de progres

Cum partajam informațiile tale cu terți?

Datele personale pot fi partajate cu o terța persoana (Nutriționist / Medic / Antrenor) doar cu acordul tău prin comunicarea ID-ului unic de pe pagina profilului. Scopul partajării datelor cu Nutriționistul/Medicul/Antrenorul este crearea de planuri alimentare personalizate de către acesta, urmărirea jurnalelor alimentare, urmărirea măsurătorilor, urmărirea statisticilor.
Daca ești Nutriționist/Medic/Antrenor care supervizează programele nutriționale, datele tale nu sunt partajate cu o terța persoana, decât in cazul in care contul este asociat unui alt Nutriționist / Medic / Antrenor prin comunicarea ID-ului unic de pe pagina profilului.

Care sunt drepturile tale?

Iți poți retrage consimțământul pentru stocarea, prelucrarea si partajarea datelor personale în orice moment prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate la adresa de e-mail: contact@eatntrack.ro